BORI er et boligbyggelag med røttene godt plantet på Romerike. Som boligbyggelag er BORI en forvaltningsressurs og forretningsfører for borettslag og sameier, i tillegg til eiendomsutvikling og oppfølging av eksisterende medlemmer.
Nucleus skal bistå med å gjøre BORI-merkevaren enda bedre kjent – både i bakhagen på Romerike og i Østfold, men også for å sette dem i posisjon til å nå flere potensielle medlemmer og forvaltningskunder.
– Dette blir utrolig gøy! BORI er en aktør som tør å utfordre. Vi er allerede godt i gang med å legge strategien som gir både oss og dem retning på fremtidig innholdsarbeid og kampanjer. Vi kan love mye BORI i tiden fremover.
Det sier kommunikasjonsrådgiver Emilie. Teamet har allerede rukket å bli godt kjent med gjengen på Lillestrøm.
– Vi merker at BORI er gira på å komme i gang, og at de har tydeligere ideer og tanker på hvor de vil. Det er alltid gøy når kunden dytter for fremgang, og inspirerende å jobbe strategi med folk som ønsker et grundig arbeid knyttet til både ekstern og intern kommunikasjon.
Ambisiøse planer
I hovedsak blir oppgaven å sørge for at flere velger seg BORI – både for medlemskap og for boligrelaterte tjenester som forvaltning og regnskap. Det blir viktig å synliggjøre verdien av å være en del av BORI-felleskapet. De er for eksempel det eneste boligbyggelaget som tilbyr å splitte opp ansiennitet. BORI har også akkurat startet opp egen bankvirksomhet.
Salgs- og markedssjef i BORI, Henriette Carlsen er godt fornøyd med partnerskapet.
– Vi gleder oss over samarbeidet med Nucleus. Nucleus-teamet har allerede vist en forståelse for hvem vi er, hvordan vi jobber og hvilket fokus vi har. I tillegg utfordrer de oss på noen etablerte sannheter – på godt og vondt.
Vi gleder oss til å samarbeide med BORI og vise enda flere verdien av et BORI-medlemskap!
Trenger din bedrift en kommunikasjonsstrategi?