I årets utgave av Sponsor- og Eventprisen er Nucleus nominert i to kategorier, begge med Hennig-Olsen Is. Nominasjonene er i kategoriene «Årets interne event» og «Årets Perle» med henholdsvis prosjektet «Polferden» og «Norge på langs med Jan».

Siden 2008 har Sponsor- og Eventforeningen arrangert den årlige prisutdelingen Sponsor- og Eventprisene. I årets utgave ligger Hennig-Olsen Is og Nucleus godt an med to nominasjoner i kategoriene «Årets Interne Event» og «Årets Perle» med henholdsvis prosjektet «Polferden» og «Norge på langs med Jan».

– Det er en fantastisk nyhet for alle oss i Hennig-Olsen Is. Vi er både glade og takknemlig for at arbeidet og innsatsen som er lagt ned i prosjektene blir anerkjent også i norske miljøer, forteller Merete W. Haugå, marketingsjef i Hennig-Olsen Is.

Prosjektet «Polferden» er historien om et sponsor-samarbeid med polfarer Astrid Furholt som gjorde at Hennig-Olsen Is greide å skape både bedre trivsel og redusere sykefraværet markant i bedriften.

«Norge på langs med Jan» er prosjektet som omhandler historien om hvordan én ansatt som drømte om å gå Norge på langs resulterte i bedre helse og økt samhold på en hel iskremfabrikk, og i at 1000 blinde mennesker i Nepal fikk synet tilbake.

Prisene deles ut onsdag 6. februar i Oslo. Her kan du se alle de nominerte.

Vi kommer forhåpentligvis tilbake med mer!