Aldri har Nucleus vært flere. Den kreative avdelingen vokser, vi ansetter stadig nye rådgivere og kalenderen viser februar 2019. Etter 25 år med stolte øyeblikk har vi ingen planer om å se oss tilbake.

Å være et helhetlig kommunikasjonsbyrå i en tid der bransjeglidning hver dag er dagsaktuell krever at vi sitter helt foran på stolen allerede før endringene finner sted. Derfor ansetter vi alltid for fremtiden. I tillegg til en solid bank fylt med kompetanse allerede, har vi rekruttert inn flere nye, både innenfor det kreative, men også det tradisjonelle.

Faglig ønsker vi å nå ut bredt. Vi ønsker å løfte blikket for å se helheten – være best på å gi helhetlige råd for å løse alle typer utfordringer. Med flere ansettelser innen digital markedsføring, tekst- og videoproduksjon og kreativ konseptutforming har vi styrket den kreative og digitale avdelingen vår betraktelig i det siste. Det er like viktig for oss å kunne tilby et kreativt konsept, som det er å tilby strategiske kommunikasjonsråd, krisekommunikasjon eller en mediestrategi.

Byrået lever godt. Som vist i kundelisten vår har vi et bredt spekter av ulike kunder med ulike utfordringer. Med en velfungerende team-struktur er Nucleus et selvdrevet maskineri hvor hver enkelt ansatt har sitt fokus på hver sine kunder. Blandingen av designere, utviklere, skribenter og rådgivere jobber tett sammen i team for at vi sammen med kunden skape ønskede resultater hver dag. Det virker.

I år feirer Nucleus 25 år. Med enda flere folk som kommer inn døren i løpet av våren, i tillegg til kompetansen vi innehar, står vi godt rustet for tiden som kommer. Vi ser lyst på fremtiden for kundene våre, og vi ser lyst på fremtiden for Nucleus.

Godt jubileum!

Øyvind Løland