I samarbeid med Leger Uten Grenser skal Nucleus på pro-bono basis utvikle årets julekampanje for både privat- og bedriftsmarkedet.
– Egentlig var det Hennig-Olsen Is som førte oss sammen, sier kampanjesjef Tor Øverbø i Leger Uten Grenser.
I samarbeid med Leger Uten Grenser skal Nucleus på pro-bono utvikle årets julekampanje for både privat- og bedriftsmarkedet. Målet er å skaffe nye givere og øke totalsummen av enkeltgaver.
– Vi er imponert over resultatet fra kampanjekonseptet «Uten grenser» som Nucleus har utviklet for Hennig-Olsen Is. Ansatte får poeng for å bryte grenser for å øke trivsel og stolthet på arbeidsplassen og hvor poengene omgjøres til kroner som går direkte til Leger Uten Grenser. Vi er glad for at Nucleus har takket ja til å bidra med årets julekampanje, hvor vi for første gang skal lage et felles konsept for både privat og bedriftsmarkedet, sier Øverbø.
Spennende samarbeid
– Det er veldig spennende å få mulighet til å bidra med julekampanjen, som også er den viktigste inntektskampanjen i året for Leger Uten Grenser, sier kundeansvarlig Georg A. Huus, og fortsetter:
– Høy tillit, solid omdømme kombinert med deres uavhengighet, nøytralitet og upartiskhet gir god samklang i den norske befolkningen og står sentralt i konkurransen om givergleden.
Nucleus og Leger Uten Grenser har samlet kloke hoder som til sammen har ekspertise innen kommunikasjon, kreativitet og design for å løse den fremtidige jobben. Vi gleder oss til jul!