Nucleus er til stede under Arendalsuka 15. august til 19. august.

Også i år skal vi bidra under flere arrangementer, med rekorddeltagelse fra våre kunder. De fleste skal avholdes i Bærekraftshuset i Torvgata 7. Konseptet «Bærekraftshuset i Torvgata 7» under Arendalsuka har til hensikt å etablere en arena som i sin helhet vies til FNs 17 bærekraftsmål.

Det skal til sammen være 45 arrangementer i Bærekraftshuset, så fullt hus hele uken. Du kan også følge alle arrangementene direkte på Facebook.

I år skal Nucleus ha vårt eget arrangement onsdag 17. august kl. 15.00. Der spør vi; Bærekraftskommunikasjon – hva fungerer best?

Det finnes knapt en seriøs virksomhet i Norge som ikke bruker ordet «bærekraft» i sin kommunikasjon. Men hva mener vi egentlig med det? Og hva legger de ulike aktørene i ordet? Og hvordan kan vi bruke ordet slik at det faktisk fører til en reell adferdsendring? Hva betyr den nye Åpenhetsloven for virksomheters arbeid med bærekraftskommunikasjon?

I løpet av denne panelsamtalen vil publikum få gode og praktiske råd om effektiv bærekraftskommunikasjon fra viktige stemmer som jobber med bærekraft.

I paneldiskusjonen deltar blant annet daglig leder Hege Nilsen i Stormberg, daglig leder Heidi Furustøl i Etisk Handel i Norge, marketingsjef Merete Haugå i Hennig-Olsen Is, Bente Øverli, avdelingsdirektør i Forbrukertilsynet og seniorrådgiver Leif Iversen i Nucleus.

Diskusjonen ledes av seniorrådgiver Mah-Rukh Ali.

Du finner arrangementet vårt her.

Nucleus gleder oss til spennende dager i Arendal. Der møter du disse rådgiverne:

Kart over Arendal og punkter om hvor samlesteder i Arendalsuka er
BÆREKRAFTSHUSET: I Torvgata 7 finner du Nucleus i uke 33.