SABRE Awards er den årlige prisutdelingen som anerkjenner strategisk, kreativ og effektiv markedsføring fra hele verden, og gjennomføres av The Holmes Report. For sjette året på rad har Nucleus mottatt nominasjoner for flere innsendte bidrag:

Her er våre nominerte prosjekter:

  • «Kast ballen» for Norges Håndballforbund er nominert i kategorien Sponsorship
  • «Snakke mer»-kampanjen for IMDi er nominert i kategorien Multicultural Marketing

– Vi er stolte over å ha fått full uttelling med tre av tre mulige nominerte case i årets SABRE Awards. Disse prosjektene viser den store bredden i hva vi som byrå kan levere, fra sponsoraktivering til adferds- og holdningskampanjer. Nå gleder vi oss til prisutdelingen! sier byråleder Axel Revheim.

Det var også full jubel hos Nucleus i fjor, da byrået ble kåret til Nordic Agency of the Year 2021 etter alt arbeidet som ble lagt ned i det første koronaåret.

SABRE Awards, som ofte bare kalles «EM i PR», kårer de beste PR- og kommunikasjonsarbeidene i Europa. Hvert år kommer det inn flere tusen påmeldinger til konkurransen, og i år ble rundt 400 kampanjer nominert, valgt ut fra mer enn 2000 påmeldinger.

Prisutdelingen finner sted 27. mai 2022.

Hele nominasjonslisten kan du lese her.