Prosjekter
Opplevelsen av å endelig komme hjem
Boligbyggelaget BORI lanserte nylig kommunikasjonskonseptet «Rom for opplevelser». I sin nye reklamefilm gir de publikum opplevelsen av å komme hjem, en opplevelse som kan være så mangt.
Et portrett av en Tidstyv
Ruter og Oslo kommune jobber kontinuerlig med å forbedre fremkommeligheten i byen. Det er det ikke nødvendigvis alle som setter pris på.
Trygg skolevei
Hver dag blir skoleveier over hele landet, enda litt tryggere, takket være foreldre som setter av en halvtime et par ganger i året. Sammen med Bymiljøetaten laget vi denne filmen, og håper enda fler vil ta på seg refleksvesten.
Tillitsanalysen: Har din virksomhet tillit?
Tillitsanalysen er et helt nytt strategisk verktøy for kommuniktører, strateger og merkevareansvarlige. For første gang får man innsikt i hva som faktisk påvirker tilliten til en virksomhet eller merkevare.
Element Logic tilbake til 1985
Til lanseringen av Element Logics nye programvare eLogiq, rettet vi blikket tilbake til 1985, der to teknologigründere fra Kløfta, forsøkte å overbevise investorer om hvordan robotiseringen kunne forandre verden.
REMA 1000 Hjerteligaen – håndball for alle
Hvordan rekruttere enda flere barn med tilretteleggingsbehov til håndballen? Løsningen ble REMA 1000 Hjerteligaen, ny landingsside og en helt egen dokumentarserie.