Voksne er for dårlige til å bruke refleks
Det fikk vi i oppdrag å gjøre noe med fra Trygg Trafikk. Se vår siste reflekskampanje her.
Snakker du mer, kan du få til mer
Nucleus var ansvarlig da Integrerings- og mangfoldsdirektoratet gjennomførte sin største flerspråklige rekrutteringskampanje noensinne.
Endrer verden gjennom matematikk og kode
Deepinsight bruker helsedata for å utvikle fremtidens helsetjenester. For å formidle kunnskapen de har, er visuelle virkemidler essensielt. Nucleus ble tilkalt for å hjelpe!
REMA 1000 Hjerteligaen – håndball for alle
Hvordan rekruttere enda flere barn med tilretteleggingsbehov til håndballen? Løsningen ble REMA 1000 Hjerteligaen, ny landingsside og en helt egen dokumentarserie.
Høyere utdanning og kompetanse i ny drakt
Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse er et nyopprettet direktorat som omfavner seks tidligere direktorater. Nucleus fikk jobben med å lage en ny, samlet visuell identitet.
En rykende fersk rapport om kaffe og bærekraft
Hvordan jobber et lite lokalt kaffebrenneri med bærekraft og ansvarlighet nasjonalt og globalt? Det fikk vi i oppdrag å formidle for familiebedriften Kjeldsberg Kaffe.