Prosjekter
Mørket kommer – bruk refleks
Trygg Trafikk ga Nucleus i oppdrag å utvikle et konsept som kunne tas ut i forbindelse med den årlige Refleksdagen.
Gjør det for Oslo: Pop up-verksted
I forbindelse med koronautbruddet ble Oslo satt på mange harde prøvelser. En av disse prøvelsene var å begrense bruken av kollektivt. Her er historien om da Oslo-folket sammen børstet støv av tohjulingen og gjorde det sammen for Oslo.
Gjør det for Oslo: Wayfinding
Jeg sykler, du sykler, vi sykler, Einar Tørnquist og Jan Thomas sykler! Slik gikk kampanjen vår med Bymiljøetaten for å øke antall syklister i Oslo.
Vellykket lansering førte til langsiktig samarbeid
Da BerryAlloc skulle lansere en ny gulvkolleksjon i Norge, ønsket de bistand fra Nucleus. Lanseringsfilmen ble så vellykket at det endte med et langsiktig samarbeid om kommunikasjonstjenester.
Byggmakkers digitale leker
Byggmakker måtte tenke nytt da fysiske Lærlingleker ikke var mulig. Det resulterte i en times interaktiv opplærlingsfilm, der Erik Follestad strålte som programleder.
En annerledes jul
Vi nærmer oss jul. En litt annerledes jul. Kanskje skal vi også tenke alternativt når det gjelder årets julegaver? Vi fikk det ærefulle oppdraget med å utvikle årets julekampanje for Leger Uten Grenser.
Inn i Boligmappa med Elfag
Med et overordnet mål om et tryggere boligmarked, fikk Nucleus i oppdrag å lage en helhetlig informasjonskampanje for Elfag og Boligmappa.