De fleste av oss fylles kanskje av minnene fra en deilig sommerdag og kjenner smaken av fløyelsmyk iskrem når de tenker på Hennig-Olsen Is. Men dette er også et selskap som, med sine 330 ansatte, de siste årene har dyrket frem et engasjement for lokalmiljøet og verden rundt seg.
Nucleus har bistått Hennig-Olsen Is med sponsorkampanjer siden 2016. Det har resultert i prisvinnende kampanjer som Polferden og Jan som gikk Norge på langs.
Marketingsjef i Hennig-Olsen Is, Merete Willumsen Haugå sier at kampanjene har bidratt til å gjøre arbeidsplassen til et enda hyggeligere sted å være.
– De ansatte er stolte av å jobbe for en familie og bedrift som tar vare på både sine ansatte og omverden. De er stolte av sponsoratene bedriften engasjerer seg i, og de er stolte over at bedriften setter de ansatte i sentrum og satser på dem. Gjennom kampanjene og aktivitetene mener jeg vi trygt kan si at vi har fått enda mer lojale ambassadører for virksomheten og merkevaren Hennig-Olsen Is.