Content marketing eller innholdsmarkedsføring – uavhengig av hva du kaller det, tar denne formen for kommunikasjon stadig større andeler av selskapers markedsmiks. Det er det gode grunner til.
Redaksjon og innholdsmarkedsføring
I Nucleus står vårt innholdsteam klart til å levere troverdig og underholdende innhold som konverterer og tilfører verdi til målgruppen.
Redaksjonen
Innholdsmarkedsføring
Innholdsmarkedsføring er strategisk kommunikasjon rettet mot en spesifikk målgruppe. Det kan ta mange former, men er ofte produsert som artikler, bilder, filmer, e-bøker eller lignende. I bunn og grunn er dette historiefortelling fra din virksomhet. Gjennom innholdsmarkedsføring kan du posisjonere et selskap, bygge merkevare, øke synlighet, salg, kundelojalitet og mye mer.
Nucleus lager innhold basert på innsikt, ikke magefølelse. Med hjelp av moderne verktøy for datainnsamling og god rådgivning avdekker vi hva du bør lage innhold om. I Nucleus er vi opptatt av innhold som tilfører verdi til målgruppen, og vi er opptatt av kvalitet fremfor kvantitet.
Med stor bredde har Nucleus alltid en skribent som passer deg og din virksomhet sine behov: enten du skulle trenge en SEO-spesialist eller en forfatter. Våre innholdsteam består også av visuelle innholdsprodusenter, for å sikre at innholdet har stoppeffekt og fremstår attraktivt – og digitale rådgivere, for å sikre samtidig som det treffer riktig målgruppe i riktig kanal.
Innhold i fortjente medier
Gode historier som tilfører verdi til målgruppen er kjernen av innholdsmarkedsføring, men er også ofte nøkkelen til redaksjonell medieomtale. I Nucleus kan vi begge profesjonene svært godt, noe som gir deg mulighet til å utnytte egne og fortjente kanaler samtidig. Innhold kan formes om til mediesaker og mediesaker kan formes til innhold. Skal et budskap slå gjennom, bør målgruppen motta budskapet flere ganger, og gjerne i ulike former og kanaler.
Du finner mer informasjon under sidene om PR og medierådgiving