Prosjekter

Opplevelsen av å endelig komme hjem

Boligbyggelaget BORI lanserte nylig kommunikasjonskonseptet «Rom for opplevelser». I sin nye reklamefilm gir de publikum opplevelsen av å komme hjem, en opplevelse som kan være så mangt.

en mann med sikkerhetshjelm som står på en stige og ser på lyskrysset rett foran han som lyser grønt.

Et portrett av en Tidstyv

Ruter og Oslo kommune jobber kontinuerlig med å forbedre fremkommeligheten i byen. Det er det ikke nødvendigvis alle som setter pris på.

en jente med brunt krøllete hår og lyd oransj genser som sitter på en stol i en gymsal og smiler til en person som sitter ved siden av kameraet.

Trygg skolevei

Hver dag blir skoleveier over hele landet, enda litt tryggere, takket være foreldre som setter av en halvtime et par ganger i året. Sammen med Bymiljøetaten laget vi denne filmen, og håper enda fler vil ta på seg refleksvesten.

hvit tekst der det står «Tillitsanalysen fra Nucleus» på en lilla bakgrunn.

Tillitsanalysen: Har din virksomhet tillit?

Tillitsanalysen er et helt nytt strategisk verktøy for kommuniktører, strateger og merkevareansvarlige. For første gang får man innsikt i hva som faktisk påvirker tilliten til en virksomhet eller merkevare.

en mann i dress som sitter I en grønn stol med et ark i hånda.

Element Logic tilbake til 1985

Til lanseringen av Element Logics nye programvare eLogiq, rettet vi blikket tilbake til 1985, der to teknologigründere fra Kløfta, forsøkte å overbevise investorer om hvordan robotiseringen kunne forandre verden.

REMA 1000 Hjerteligaen – håndball for alle

Hvordan rekruttere enda flere barn med tilretteleggingsbehov til håndballen? Løsningen ble REMA 1000 Hjerteligaen, ny landingsside og en helt egen dokumentarserie.

Se flere →