Nucleus lanserer ny kampanje for BORI.
Oppgaver som tidligere tok flere timer å fullføre, går nå unna på minutter.
Hvordan beskytte en god idé?
Da Tibi, tidligere kjent som NLB, skulle endre navn, fikk vi oppdraget med å utvikle en visuell identitet som skulle være et foregangseksempel på universell utforming.
Ett konsept med et helt hav av muligheter.
Nucleus leverte tillitsanalyse for IKEA – avdekket nøkkeldriverne bak nordmenns tillit.
Mange gründere vet ikke hvor viktig varemerkebeskyttelse er – før det er for sent.
BORI har lang erfaring med rehabilitering, men med grønn rehabilitering tar de det et steg videre.
I beinhard konkurranse mot stillhet og generiske melodier jaktet TONO på en kreativ idé som viser musikkens verdi.
Når strategien endrer seg, bør det visuelle uttrykket følge med. Vi videreutviklet Patenstyrets profil og gjorde den tydeligere, friskere og enklere å bruke.
Vi stod for design og utvikling av BORIs nye nettsider.
Hvordan rekruttere enda flere barn med tilretteleggingsbehov til håndballen?
Gjør skoleveien tryggere – én refleksvest om gangen.
Lanseringsfilm for Element Logic.
Det fikk vi i oppdrag å gjøre noe med fra Trygg Trafikk.
Visuell profil og animasjonsfilm har bidratt til å forenkle teknisk komplisert materiale.
En film om kollektivtransport og tidstyver.
Ny visuell identitet for HK-dir.