Aktuelt
Hvilke markedsføringskanaler er viktigst?
I Nucleus utvikler vi stadig markedsføringsstrategier i samarbeid med kundene våre. Hvilken kanal bør man velge, og hvor mye penger skal man egentlig bruke på digital annonsering?
Nucleus med gull i Europamesterskapet i PR
Nucleus kom hjem fra European Excellence Awards med gull i kategorien «Multichannel communication» for kampanjen «Noen kamper er verdt å ta» som er utviklet for Trygg Trafikk. Dette er den fjerde europeiske prisen kampanjen har vunnet i år.
På hjul med Bymiljøetaten
Nucleus har over sommeren bidratt sterkt til Oslo kommunes satsning på sykkel og smittevern, nå senest gjennom kampanjen «Gjør det for Oslo – ett tråkk av gangen», som skal vise frem byens nye sykkelruter.
2020 i 20 bilder
I 2020 har vi hevet nivået på våre visuelle oppdrag, og fortsatt utviklingen av folka på foto og video. Se vår oppsummering av året i bilder.
Dobbelt gull i Excellence Awards
Vi gjør plass til ytterligere to gull til «Levende lydbok» og NLB i vårt stadig mer rikholdige premieskap.
Hyller ombruk i Black Week
Samtidig som forbrukersamfunnet er inne i årets tilbudsuke, jobber mange ildsjeler i Oslo hver dag for at brukte gjenstander får nytt liv.