Aktuelt

Nyheter om byrået, tanker fra ansatte og ellers litt om hva som rører seg i bransjen.
Malin holter og kristin spiers ved møtebordet

Hvilke markedsføringskanaler er viktigst?

I Nucleus utvikler vi stadig markedsføringsstrategier i samarbeid med kundene våre. Hvilken kanal bør man velge, og hvor mye penger skal man egentlig bruke på digital annonsering?

Nucleus med gull i Europamesterskapet i PR

Nucleus kom hjem fra European Excellence Awards med gull i kategorien «Multichannel communication» for kampanjen «Noen kamper er verdt å ta» som er utviklet for Trygg Trafikk. Dette er den fjerde europeiske prisen kampanjen har vunnet i år.

På hjul med Bymiljøetaten

Nucleus har over sommeren bidratt sterkt til Oslo kommunes satsning på sykkel og smittevern, nå senest gjennom kampanjen «Gjør det for Oslo – ett tråkk av gangen», som skal vise frem byens nye sykkelruter.

2020 i 20 bilder

I 2020 har vi hevet nivået på våre visuelle oppdrag, og fortsatt utviklingen av folka på foto og video. Se vår oppsummering av året i bilder.

Jan-sverre syvertsen med to pokaler i excellence awards for nlb levende lydbok

Dobbelt gull i Excellence Awards

Vi gjør plass til ytterligere to gull til «Levende lydbok» og NLB i vårt stadig mer rikholdige premieskap.

Hyller ombruk i Black Week

Samtidig som forbrukersamfunnet er inne i årets tilbudsuke, jobber mange ildsjeler i Oslo hver dag for at brukte gjenstander får nytt liv.

Se flere →