Nucleus med gull i Europamesterskapet i PR

Nucleus kom hjem fra European Excellence Awards med gull i kategorien «Multichannel communication» for kampanjen «Noen kamper er verdt å ta» som er utviklet for Trygg Trafikk.
Les mer!

Inn i lydbøkenes verden

Lydbøker kan stimulere leselyst hos barn med lese- og skrivevansker. Nucleus hjelper NLB med å bygge kjennskap til deres fantastiske lydbokbibliotek.

Nucleus får flere unge til å pante

Infinitum og RfD er ute med en ny kampanje for å få flere ungdommer til å pante tomflaskene sine. I rollene: en badeflamingo og et trommesett laget av tomflasker.

Kommunikasjons­student? Her er 3 tips til hvordan du best kan forberede deg på arbeidslivet

I Nucleus ser vi at en kombinasjon av spesialisering og relevant arbeidserfaring er viktig for alle som ønsker å prøve seg i denne bransjen.

Året som har gått på film

Vi ser frem til et nytt år med store, visuelle prosjekter. I mellomtiden ser vi tilbake på alle de kule jobbene vi var med på i 2019.

Det som var og det som kommer

Å mestre påvirkningens kunst forblir et intrikat puslespill der strategi, innsikt, taktiske vurderinger, kreativitet og erfaring skal settes sammen til stadig nye og slagkraftige løsninger.

Nucleus med gull i Europamesterskapet i PR

Nucleus kom hjem fra European Excellence Awards med gull i kategorien «Multichannel communication» for kampanjen «Noen kamper er verdt å ta» som er utviklet for Trygg Trafikk. Dette er den fjerde europeiske prisen kampanjen har vunnet i år.

Se flere →