Aktuelt

Nyheter om byrået, tanker fra ansatte og ellers litt om hva som rører seg i bransjen.

Brakar velger Nucleus

Brakar starter opp med Nucleus etter en skarp byråkonkurranse før sommeren. Så mange som 19 byråer kjempet om rammeavtalen.

Politisk og økonomisk kalender 2024

Det rigges til valg! Ulike politiske valg denne høsten vil prege mediebildet, men også legge viktige føringer for virksomheter i både offentlig og privat sektor. Dette er sakene av størst betydning.

Tillitsanalysen: Har din virksomhet tillit?

Tillitsanalysen er et helt nytt strategisk verktøy for kommuniktører, strateger og merkevareansvarlige. For første gang får man innsikt i hva som faktisk påvirker tilliten til en virksomhet eller merkevare.

Arendalsuka 2024: Nucleus tar tempen på bruk av generativ KI

Nucleus har invitert IKEA, Kommunikasjonsforeningen, Skatteetaten og BORI til panelsamtale under Arendalsuka. Her skal vi diskutere effektiv bruk av KI og høre hvordan kommunikasjons- og markedsavdelinger kan bruke generativ KI.

The Well velger Nucleus som nytt PR-byrå

Nordens største spa- og hotellresort, har valgt kommunikasjonsbyrået Nucleus som sin nye PR-partner etter en byråkonkurranse. – Dette markerer starten på en strategisk reorientering for å styrke merkevaren i det norske markedet, sier head of marketing Ingrid Gulaker Motrøen hos The Well.

Dette er våre retningslinjer for bruk av generative KI-modeller

Vi tror på verdien av tillit. Kunstig intelligens skal i Nucleus aldri brukes på en måte som går på bekostning av eller undergraver dette. Samtidig skal vi utforske og utnytte mulighetsrommet som ligger innenfor kunstig intelligens til å øke kvaliteten på våre leveranser, forbedre samarbeidsformer og utvikle nye arbeidsmetoder.

Se flere →