Aktuelt

Nyheter om byrået, tanker fra ansatte og ellers litt om hva som rører seg i bransjen.

The Well velger Nucleus som nytt PR-byrå

Nordens største spa- og hotellresort, har valgt kommunikasjonsbyrået Nucleus som sin nye PR-partner etter en byråkonkurranse. – Dette markerer starten på en strategisk reorientering for å styrke merkevaren i det norske markedet, sier head of marketing Ingrid Gulaker Motrøen hos The Well.

IKEA velger Nucleus som strategisk kommunikasjonsbyrå

IKEA Norge har valgt Nucleus som sin byråpartner på strategisk kommunikasjon og PR. Nucleus skal levere strategisk og operativ kommunikasjonsrådgivning, innsikt og analyse, PR-rådgiving og kampanjer.

Tillitsanalysen: Har din virksomhet tillit?

Tillitsanalysen er et helt nytt strategisk verktøy for kommuniktører, strateger og merkevareansvarlige. For første gang får man innsikt i hva som faktisk påvirker tilliten til en virksomhet eller merkevare.

Arendalsuka 2024: Nucleus tar tempen på bruk av generativ KI

Nucleus har invitert IKEA, Kommunikasjonsforeningen, Skatteetaten og BORI til panelsamtale under Arendalsuka. Her skal vi diskutere effektiv bruk av KI og høre hvordan kommunikasjons- og markedsavdelinger kan bruke generativ KI.

Dette er våre retningslinjer for bruk av generative KI-modeller

Vi tror på verdien av tillit. Kunstig intelligens skal i Nucleus aldri brukes på en måte som går på bekostning av eller undergraver dette. Samtidig skal vi utforske og utnytte mulighetsrommet som ligger innenfor kunstig intelligens til å øke kvaliteten på våre leveranser, forbedre samarbeidsformer og utvikle nye arbeidsmetoder.

Er du til å stole på?

Som kommunepolitiker fikk du ved sist valg et tillitsvotum fra dine velgere. Men hvor bevisst er du på å forvalte denne tilliten og vet du hva velgerne mener er de viktigste driverne for å bygge tillit?

Se flere →